Atteikuma tiesības
Mēs ceram, ka Jums patiks mūsu produkcija. Situācijā, kad neesat 100% apmierināts ar savu pirkumu, mēs būsim priecīgi pirkumu samainīt vai atgriezt naudu.
Fiziska persona, kas izsaka vēlēšanos iegādaties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci vai pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar saimniecisko vai profesionālo darbību (tālāk tekstā – patērētājs) saskaņā ar Latvijas Republikas Ministru kabineta noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” par distances līgumu 19.punktu var izmantot atteikuma tiesības.
Saskaņā ar 2002.gada 28.maija Ministru kabineta noteikumiem par distances līgumu, pircējs var izmantot atteikuma tiesības un atgriezt preci 14 kalendāro dienu laikā, ja:
· iegādātā prece nav lietota;
· iegādātās preces oriģinālais iepakojums un komplektācija ir saglabāta un nesabojāta. (aizlīmētus plastikāta iepakojumus drīkst rūpīgi atvērt ar šķērēm).
· Neatveriet audioieraksta, videoieraksta vai datora programmatūras iepakojumu.
· preces saņemšanas brīdī pārliecinieties vai tā pilnībā atbilst pasūtītajai – ražotājs, modelis, krāsa, izmērs un citi būtiski parametri. Atteikuma tiesības nav spēkā precei, kura piegādāta ar kurjerdienestu un kurai konstatēts skrāpējums vai jebkāds cits mehānisks bojājums un tas nav norādīts uzreiz pie preču saņemšanas. Redzot kādus vizuāli uzskatāmus bojājumus iepakojumam, lūdzam pieprasīt kurjeram tos atzīmēt preču piegādes pavadveidlapā. Tas palīdzēs ātri rast risinājumu gadījumā, ja arī pati prece tikusi bojāta piegādes laikā! Jums ir tiesības preci, kurai bojāts iepakojums vai liekas aizdomīga, nepieņemt jau preces piegādes brīdī.
Atsakoties no preces, nauda par notikušo piegādi netiek atmaksāta. SIA “Solvo Baltic” atgriež samaksu par preci 30 kalendāro dienu laikā uz pasūtītāja norādīto bankas kontu (bez piegādes samaksas).
Informējam, ka patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
· preces vai pakalpojuma cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikuma tiesību termiņā;
· prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem vai prece ir nepārprotami personalizēta;
· prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
· patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ (piemēram, epilators, elektriskais bārdas skuveklis, in-ear austiņas u.c.);
· prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām šīs preces daļām (piemēram, sajauktas divas iepakojumā esošas un nodalītas akrila krāsas);
· patērētājs ir pieprasījis pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam ierasties un veikt steidzamus remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus. Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs, ierodoties pie patērētāja, sniedz papildu pakalpojumu vai piegādā preces, kas nav nepieciešamās rezerves daļas, lai veiktu remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus, atteikuma tiesības ir piemērojamas minētajiem papildu pakalpojumiem vai precēm;
· patērētājs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu (attiecas arī uz plaukstdatora, navigācijas iekārtas u.c. programmatūrām);
· līgums noslēgts par digitālā satura piegādi, kas netiek piegādāts pastāvīgā datu nesējā un ja digitālā satura piegāde ir uzsākta ar patērētāja iepriekš skaidri paustu piekrišanu un apliecinājumu par atteikuma tiesību zaudēšanu.
Ja patērētājs izmanto atteikuma tiesības un tas nav saistīts ar attiecīgās preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem, tad patērētāja pienākums ir segt izmaksas, kas saistītas ar preces nosūtīšanu atpakaļ.
Garantija
Interneta veikalā www.megastore.lv piedāvātajām precēm tiek nodrošināta ražotāja garantija un garantijas termiņš ir vismaz 2 gadi (fiziskai personai), taču ražotājs var noteikt arī īsāku vai garāku garantijas termiņu.
Ražotāja garantija ir spēkā, ja tiek uzrādīts:
· pirkumu apliecinoša dokumenta oriģināls. Maksājuma uzdevums un bankas izdruka par maksājuma izpildi netiek uzskatīti par pirkumu apliecinošiem dokumentiem;
Lai saņemtu ražotāja garantijas pakalpojumu, Pircējam nepieciešams nogādāt preci uz Megastore veikalu Straupes 5.k-1, Rīga LV-1073,
Servisa pakalpojumu saņemšanai nepieciešams uzrādīt pirkuma apliecinošu dokumentu (preču pavadzīmi) un nogādāt preci veikalā pilnā komplektācijā. Izdevumus, kas saistīti ar preces transportēšanu, sedz Pircējs.
Garantija ir saistoša tās devējam (ražotājam) atbilstoši garantijas dokumenta nosacījumiem.
Ražotāja garantijas nosacījumi kuri neattiecas uz Ražotāja garantiju:
· Uz aksesuāriem, kas ietilpst iegādātās preces komplektā/vai garantija ir ierobežota (elektriskā sprieguma elementi, antenas, tālvadības pultis, kabeļi un vadi.
· Uz komplektējošo detaļu nomaiņu, kuru nolietojumu un nodilumu nav iespējams novērst.
Ražotāja garantija nav derīga sekojošos gadījumos:
· precei lietošanas procesā radušies mehāniski bojājumi;
· bojājumu gadījumā, ja to rašanās iemesls nav atkarīgs no ražotāja vai pārdevēja;
· bojājumi, kuri radušies nepārvaramas varas rezultātā (dabas stihijas, zibens, ugunsgrēka, u.c. gadījumos);
· gadījumos, ja nav ievēroti pārdevēja vai ražotāja preces lietošanas instrukcijā norādītie lietošanas, glabāšanas un transportēšanas nosacījumi;
· gadījumos, ja izstrādājums netiek izmantots pēc nozīmes vai tiek izmantos profesionālā nolūkā.
Ražotāja garantija nav spēkā, ja preces bojājumi radušies Pircēja vainas dēļ.
Garantijas nosacījumi, kas šeit nav minēti, tiek regulēti saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu un citiem preču garantijas jomu regulējošiem LR spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.
Jautājumu vai neskaidrību gadījumā lūdzam sazināties ar mums info@megastore.lv vai +371 20212257.